Obchodní podmínky

Obchodní podmínky – Glamour By Jana Brno s.r.o.


1. Identifikace poskytovatele služeb

  • Název: Glamour By Jana Brno s.r.o.

  • Sídlo: Fügnerova 469/44, 613 00 Brno – Černá Pole

  • IČO: 09498541

  • E-mail: info@glamourbyjana.cz

  • Telefon: +420 602 635 636


2. Rozsah služeb

Salon poskytuje tyto služby:

  • LPG Body a LPG Face

  • Maderoterapie

  • Ruční masáže

3. Uzavření smlouvy

  • Nákupem dárkového poukazu, balíčku, telefonickým, elektronickým nebo osobním objednáním služby/konkrétního termínu služby projevuje klient svůj souhlas s těmito obchodními podmínkami. V opačném případě má klient možnost služeb salonu nevyužít případně salon služby neposkytne.

  • Smluvní vztah mezi klientem a salonem se řídí primárně dohodou stran, dále pak těmito obchodními podmínkami a platnými právními předpisy.

  • Dohoda má vždy přednost před těmito obchodními podmínkami.

  • Pokud tyto obchodní podmínky stanovují práva a povinnosti odlišná od dispozitivních ustanovení zákona, použijí se tyto obchodní podmínky.

  • Klienti souhlasí s možností použití komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy a řešení vztahů ze smlouvy vyplývajících.

  • Uzavřená smlouva zavazuje strany do okamžiku splnění všech vzájemných práv a povinností, není-li sjednána možnost od smlouvy odstoupit.

  • Spory mezi salonem a klientem jsou řešeny v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele č. 634/1992 Sb.

  • Dozorovým orgánem na plněním povinností stanovených zákonem o ochraně spotřebitele je Česká obchodní inspekce, ww.coi.cz.

4. Objednání služby

  • Klienti jsou povinni před výkonem jakékoli ze služeb informovat salon o svých zdravotních potížích či o pouhých pochybnostech o svých zdravotních potížích, při nichž se služby nesmějí provádět nebo při nichž služby není vhodné provádět z důvodu vzniku či zhoršení zdravotních komplikací klienta.

  • Kontraindikace pro služby jsou uveřejněny zde na webových stránkách salonu.

  • Odpovědnost za svůj zdravotní stav nese vždy klient. Jakékoli zdravotní komplikace vzniklé u klienta v důsledku neohlášených nebo zatajených zdravotních potíží nebo nerespektováním kontraindikací, jdou k jeho tíži a salon za ně nenese odpovědnost.

5. Rezervace a storno podmínky

  • Rezervace je možné provést telefonicky nebo e-mailem. Rezervovaný termín je závazný.

  • Rezervovaný termín lze zrušit zdarma nejpozději 24 hodin předem.

  • Zrušení termínu později než 24 hodin předem může být zpoplatněno dle aktuální ceníkové ceny služby.

  • Klient je povinen dostavit se na rezervovaný termín včas. V opačném případě si salon vyhrazuje právo provést službu ve zkráceném rozsahu tak, aby nezasahoval do výkonu služeb ostatních objednaných klientů. V případě velkého zpoždění klienta (déle než 15 minut po rezervovaném termínu) je na rozhodnutí salonu, zda bude služba poskytnuta.

  • V případě nedostavení se na rezervovaný termín bez předchozího zrušení či omluvy z termínu nebo při velkém zpoždění klienta (déle než 15 minut po rezervovaném čase) může být po klientovi požadována náhrada hodnoty rezervované doby ve výši objednané služby, případně může být stržena z předplaceného balíčku/poukazu.

  • Salon si vyhrazuje právo neposkytnout klientovi službu, jestliže neuhradil za svou absenci dle předchozího bodu.

  • Nedostaví-li se klient na objednanou službu opakovaně, vyhrazuje si salon takového klienta na další služby neobjednat.

  • Nelze-li z objektivních důvodů klientovi rezervovanou službu poskytnout, bude klientovi nabídnut náhradní termín provedení dané služby.

6. Odmítnutí služby, přerušení

  • Salon může před zahájením výkonu služby tuto odmítnout, pokud:

    • se klient dostaví na proceduru se zjevnými příznaky infekčních onemocnění (nachlazení, opar, vyrážka, plísňové onemocnění, vši apod.)

    • se klient dostaví na proceduru v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek

    • se klient dostaví na proceduru se zdravotními problémy medicínského charakteru

    • se klient dostaví na proceduru v nevyhovujícím hygienickém stavu

  • Klient má právo kdykoliv před započetím služby její poskytnutí odmítnout bez nutnosti udání důvodu.

  • Při odmítnutí služby podle předchozích dvou bodů nevzniká klientovi nárok na vrácení uhrazených služeb, případně nezaniká právo salonu na jejich úhradu. Veškeré dohodnuté služby je nutno uhradit tak, jako by k poskytnutí služby došlo v plném rozsahu.

  • Služba může být salonem předčasně ukončena za následujících podmínek:

    • během služby se u klienta objeví zjevné příznaky infekčních onemocnění,

    • během služby se u klienta objeví zjevné příznaky podnapilosti či návykových látek,

    • během služby se u klienta objeví zjevné příznaky zdravotních problémů,

    • během služby se bude klient přes opakovanou výzvu chovat nepřístojným způsobem neb během poskytování služby se u klienta objeví alergická reakce na použité materiály.

  • Klient je oprávněn kdykoliv v průběhu poskytování služeb požádat o jejich přerušení. Salon je v takovém případě povinen službu přerušit tak, aby nedošlo k negativním dopadům na fyzické zdraví klienta. Za tímto účelem je klient povinen strpět dokončení minimálních nezbytných procedur a postupů k tomu směřujících.

  • V případě přerušení služeb podle předcházejících dvou bodů nezaniká právo salonu na úhradu celé služby ve sjednaném rozsahu, stejně jako klientovi nevzniká nárok na vrácení již zaplacené úhrady, a to ani částečně. Službu je nutné vždy uhradit tak, jakoby proběhla v celém rozsahu. Výjimkou z tohoto pravidla jsou případy, kdy se u klienta projeví příznaky infekčních onemocnění či jiné zdravotní problémy, případně alergická reakce na použité materiály jestliže o nich klient i při vynaložení veškeré péče nemohl vědět ani je předvídat. Za takové výjimky má salon nárok na poměrnou část ceny podle trvání již poskytnuté služby, případně má klient nárok na vrácení poměrné částky za neproběhlou část služby.

7. Ceny a platební podmínky

  • Ceny služeb jsou stanovena aktuálním ceníkem služeb, který je dostupný elektronicky na webové stránce salonu.

  • Platba je možná platební kartou.

8. Dárkové poukazy a balíčky ošetření

  • Dárkové poukazy a balíčky ošetření mají platnost 6 měsíců od data zakoupení.

  • Doba skončení platnosti dárkového poukazu nebo balíčku ošetření je uvedena v jeho textu. Pokud klient či jeho držitel dárkový poukaz/balíček ošetření nevyužije v době jeho platnosti, jejím uplynutím zanikají práva a povinnosti s tím spojené, a to bez nároku na vrácení ceny poukazu/balíčku.

  • Dárkové poukazy a balíčky ošetření lze využít pouze v provozovně salonu.

  • Dárkové poukazy a balíčky ošetření nelze směnit za hotovost.

  • Zakoupené balíčky ošetření jsou nepřenosné a nepřevoditelné na jinou osobu.

  • Dárkový poukaz není vydáván na konkrétní osobu, tento je přenositelný a převoditelný, avšak v okamžiku, kdy jej konkrétní osoba využije poprvé, nelze jej dále přenést či převést na jinou osobu.


9. Reklamace služeb

  • Reklamace služeb (masáže, LPG, maderoterapie) lze uplatnit do 24 hodin po provedení služby.

  • Reklamace se řeší individuálně a salon se snaží najít řešení ku spokojenosti klienta.

10. Odstoupení od smlouvy

  • Smluvní vztah založený smlouvou lze ukončit dohodou stran nebo odstoupením od smlouvy kterékoli ze stran z důvodů dle občanského zákoníku.

11. Ochrana osobních údajů (GDPR)

  • Salon s veškerými osobními údaji klientů nakládá v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecného nařízení o ochraně osobních údajů a zákonem č. 110/2019 Sb., zákon o zpracování osobních údajů v platném znění, a v souladu s těmito předpisy přísně dodržuje všechny nastavené postupy.

  • Salon zpracovává osobní údaje klientů pouze pro účely rezervací, evidence služeb a marketingových sdělení, pokud klient s tímto zpracováním předem udělil svůj souhlas.

  • Osobní údaje jsou zpracovávány po dobu trvání smluvního vztahu, případně do doby vypořádání veškerých závazků s tím spojených a dále po dobu nezbytně nutnou, která je vyžadována příslušnými právními předpisy např. dle zákona o účetnictví, zákona o archivnictví a evidenci, zákona o dani z přidané hodnoty atd., a dále také po dobu trvání obecných i speciálních promlčecích lhůt jednotlivých nároků.

  • Osobní údaje jsou chráněny a nepředávají se třetím stranám.

  • Salon zpracovává osobní údaje v rozsahu: jméno, příjmení, telefonický kontakt a e-mailová adresa.

  • Klient má právo na informace, na přístup k osobním údajům, jejich opravu nebo vymazání, na omezení jejich zpracování, na přenositelnost údajů, vznést námitku a podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.


12. Závěrečná ustanovení

  • Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění v salonu nebo na webových stránkách.

  • Salon si vyhrazuje právo obchodní podmínky aktualizovat, měnit či doplňovat; tím nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

  • Datum poslední aktualizace: 1. 11. 2025